dimecres, 1 de maig del 2013

Hem canviat el bloc de lloc: ara es diu Catiusques

Benvinguts/des al meu bloc, 

En cas que els continguts us hagin pogut interessar, dir-vos que ara trobareu aquesta i molta més informació al nou bloc que es diu Catiusques: http://catiusques.arrels.org


Catiusques forma part d'un altre projecte molt més ambiciós d'àmbit cinematogràfic. Per aquells a qui us interessi a més de l'horticultura el cinema, aquest és el vostre lloc. Podeu subscriure'us al butlletí d'Arrels que apareix al final de tot de les pàgines del bloc i anar rebent més informació o des d'aquí mateix: Butlletí Arrels. Si d'altra banda, només us interessa l'horticultura, no patiu perquè els continguts que s'hi pengen són continguts hortícoles!

Espero que aquest espai, us pugui ser del vostre interès! 

Si us voleu posar en contacte amb mi, ho podeu fer a través del correu electrònic que apareix al marge dret d'aquest bloc, o bé a través del nou bloc, pel sistema de comentaris, i tan aviat com pugui, us respondré!!

Recordeu que aquest bloc té sentit amb la participació de totes i tots vosaltres: entre tots som els que anem teixint el coneixement! Si a més em voleu anar seguint per altres llocs de la xarxa, d'una forma més regular, em podreu trobar al Facebook: Catiusques o al twitter @enfangada.

Moltes gràcies a tots i a totes els que m'heu anat escrivint fins ara i als nous visitants que puguin entrar. Les vostres visites són la meva il·lusió!

Seguim en contacte hortolans i hortolanes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada