dimecres, 17 d’octubre del 2012

Mesuro l'hort per fer la distribució

Un cop vaig fangar tot l'hort i vaig treure les males herbes, vaig començar a pensar la distribució de l'hort, per això primer l'havia de mesurar.

Mesurem la parcel·la i observem el terreny:

Parcel·la completa fangada.
Foto Núria A.G.
Mesurem la parcel·la.
Foto Núria A.G.
Amb l'ajuda del meu company, en Vicenç, vam mesurar la parcel·la, (per poder començar, més endavant, a dibuixar el croquis de l'hort). Va ser aquí on me'n vaig adonar que les mides no eren les mateixes a la part de dalt i a la part de baix, i que en aquesta última part de la parcel·la feia una mica de baixada. Tot això s'ha de tenir present a l'hora de la distribució. Però us he de dir que, per a mi, aquesta informació no va ser cap inconvenient, potser per als més veterans podria ser un inconvenient que la parcel·la faci baixada o que no sigui un quadrat o rectangle perfecte sinó que més aviat faci forma de trapezi. 

Una servidora (Núria) a la parcel·la.
Orientada cap al sud.
Foto Núria A.G.
Era tan gran l'emoció perquè tenia una parcel·la d'hort,que m'era igual la forma.
Un cop preses les mides, obtingut tot l'embalum d'informació, amb l'emoció més continguda i amb tota l'il·lusió de començar, em vaig posar a dissenyar el croquis del meu hort, i perquè comenceu a posar cares, aquesta d'aquí sóc jo, dins la parcel·la.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada